Zonsondergang - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Debbie en Marjella - WaarBenJij.nu Zonsondergang - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Debbie en Marjella - WaarBenJij.nu

Zonsondergang

Door: Debbie en Marjella

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Marjella

04 Oktober 2016 | Indonesië, Soerabaja

Na de zonsopgang van gisteren was vandaag de zonsondergang aan de beurt bij de Prambanam.
Na een heerlijk nachtje slapen en zelfs uitslapen voor de eerste keer werden we om 13.30 opgehaald.

Tot nu toe was het de meest zonnige en minst bewolkte dag dus we hadden er erg veel zin in.
Deze keer waren onze verwachtingen iets te hoog wat de Prambanam kon waarmaken.. De mooie rode luchten zaten aan de verkeerde kant en liet ons dus met enige teleurstelling terug gaan.

Omdat onze eerdere treinreis zo goed beviel reizen we vandaag ook met de trein van Yogyakarta - Surabaya en van Surabaya - Banyuwangi. Op de laatste plek zullen we overnachten en morgen met de boot naar Bali gaan!

Over een uurtje vertrekt de volgende trein dus wij gaan zo inchecken en ons plekje opzoeken. De vorige keer hebben we gereisd in de Eksekutif klasse wat de hoogste klasse is. Vandaag met de Busines klasse wat daarna komt en zometeen met de Ecomic klasse wat de laagste klasse is.

Groetjes,

Debbie en Marjella

• 04 Oktober 2016 - 10:21

Karin :

Fijne reis nog. En op naar Bali.

• 04 Oktober 2016 - 12:31

Wik Reemst:

Lady s wat een super mooie reis en wat een lef om dit zo samen te doen. Veel plezier

• 04 Oktober 2016 - 19:06

Paps:

beste wel een heel klein beetje jaloers op jullie hoor. Wat een beleving