De man met 2 tanden - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Debbie en Marjella - WaarBenJij.nu De man met 2 tanden - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Debbie en Marjella - WaarBenJij.nu

De man met 2 tanden

Door: Debbie en Marjella

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Marjella

30 September 2016 | Indonesië, Bandung

Wat een dag vol gekke en leuke avonturen.

Vanwege de verschillende tijden van de busrit Bogor-Bandung besloten we voor 12.00 met de bus te willen.
Eerst even boodschapjes doen, maar aangezien we nogal opvallen gaat dat natuurlijk niet zonder de nodige aanspraak. Een aardige man was opzoek naar wat leuke afleiding in z'n dag en begon een praatje over van alles en legde ons alles uit.
Net voor de supermarkt stond een man met 2 tanden die Nederlands bleek te spreken, hij vertelde ons over zijn mammie en pappie.

In de supermarkt bleek Debbie een attractie opzich nadat een groepje giechelende dames vroeg of ze met haar op de foto mochten! Vol trots lieten ze elkaar de foto zien.

Op naar de bus maar natuurlijk niet voordat de man met 2 tanden ons een goede reis wenste en de andere man ons alweer gespot had.
En Bingo hij bleek taxi chauffeur te zijn! Zo graag als dat deze man ons wel wou brengen hij heeft nog net niet gesmeekt, maar 800.000 Rupiah was ons toch echt teveel.
De bus kostte ons namelijk maar 130.000 Rupiah en dat komt neer op nog geen tientje.

Voordat de bus vertrekt krijg je eerst nog een stuk of 15 Straatverkopers met kranten, gefrituurd eten, muzikanten, snoep langs.

Na 4 uurtjes aangekomen in Bandung en een geweldig uitzicht gehad te hebben werden we meteen gespot als blanke toeristen. We waren de bus nog niet uit of Debbie werd al bijna besprongen door 4 man of ze een taxi wilde.
Dus hup met de taxi naar de Homestay waar ze nog een plekje voor ons hadden.

Vandaag met datzelfde Homestay op privé tour naar een koffie plantage met de duurste koffie op Indonesië, thee plantages, een vulkaan waar we heel dichtbij de krater kunnen komen en als afsluiter zwemmen in een Heetwaterbron in een vulkaan!

Groetjes,
Debbie & Marjella

• 30 September 2016 - 03:46

Dieuwke:

Mooi verhaal weer zeg ^^
    Marjella.. pas je een beetje goed op onze attractie? We willen haar en jou graag wel weer terug ;)
    Geniet van alle mooie dingen op jullie planning!

Xx

• 30 September 2016 - 07:24

Marieke :

Super leuk om dit te lezen!!

Geniet ervan samen, maar pas wel goed op elkaar. Zoals Dieuwke hierboven al zegt..
    We willen graag onze attractie en jou weer terug hoor ;-)

Xxx Marieke

• 30 September 2016 - 08:08

Marjolijn :

Leuk om te lezen!! Veel plezier, genieten en voorzichtig zijn op elkaar.

Xxx

• 30 September 2016 - 09:11

Karin :

Weer super vereaal. Veel plezier vandaag. Liefs

• 30 September 2016 - 10:00

Neline:

Super leuk om te lezen! Heel veel plezier nog samen! Benieuwd naar het volgende verhaal :p